Vacker eller ful?

Eftersom jag var dum nog och inte stängde av datorn när jag gick in i duschen. Vill bara lyssna på min musik på datorn när jag lägger mig! Yeah bullshit!

I alla fall så hamnade jag inne på andra bloggar o där man vet att allt handlar om utseende. Våra kändisar gör allt för att visa sina bästa drag o bara för några år sedan så fick väldigt många ungdomar här i USA skönhetsoperationer av olika slag när de fyllde år eller vid andra högtider. Jag är lite klyven när det kommer till tanken kring skönhetsoperationer. Jag skulle själv vilja fixa till brösten även fixa mina ögonbryn o läppar, men är det värt det?

Massa säger att man blir beroende av tatueringar, är det samma med skönhetsoperationer? Jag har sett den mest gräsliga personen på mitt gym o hon har gjort skönhetsoperationer som bara den - ugh! Hon var nog den som fick jag att känna mig klyven till skönhetsoperationer.

Då kommer jag in på att förstora läpparna o det är en bloggerska som har gjort det, många vet nog vem, o hon tycker själv att hon är mkt vackrare nu. Jag skulle ju helt klart neka till att hon har blivit vackrare. Vare sig om man tror på gud eller inte så är vi skapade att vara här o nu. Vi alla har ett unikt utseende.

Finns det några fula människor där ute? Ärligt talat, finns det det?

Jag tror inte det, men det är inte mening att vi ska klicka med alla. Bara för att alla är vackra faller alla inte in mig i smak, men bara för att jag tycker om dem betyder inte att mina tjejkompisar inte tycker om dem.

Jag gick med någon grupp på facebook Vem har festat med vem eller något sådant var det, o det fanns flera tusen medlemar. Jag har självklart inte festat med alla, men någon av mina kompisar har festat med någon, som i sin tur har festat med min tur. Förstår ni systemet? Det samma är med människor o utseendet. Alla har vi ett unikt utseende som kommer falla någon till smak. Alla kan vi inte göra en o samma sak! Det handlar om att man ska finna sin rätta väg. Låt ingen tracka ner på dej, för du vet att du är unik. Ingen är gjord perfekt, men alla har en möjlighet att bli.

Utseendemässigt vill jag säga att alla är vackra, sedan är det att många har ett fult jag. Jag vet några o den fula insidan kan spegla sig till utsidan, vilket får mig att se en ful människa.

Alla har vi ett val att umgås med vilka människor som vi vill vara med. Bara för man är uppvuxen med några betyder det inte att det alltid kommer att vara så. När man kommer ut o ser hur många vackra personer det finns o hur vackrare man kan bli när man umgås med dessa människor. Ju gladare o lyckligare du är, tror jag, att man får ett vackrare utseende. Det är viktigt att ha en fin insida, det mår man bäst av!

Så vad vill jag säga? Alla människor är vi lika, lika vackra, men vi klickar inte med alla våra medmänniskor. Spara dig tiden o känslorna för de människorna som du faktiskt klickar med, även om det bara är några få, för du kommer märka att du blir så mkt vackrare.

Glöm aldrig att just du är unik, precis som jag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0