Älskar ondagar - 21:06

Jag verkligen älskar onsdagar. Halva jobbveckan har gått o snart är det lördag. För främst älskar jag helgen, då man är ledig o kan soooova så länge man bara kan!  Det är en sak till som jag älskar med onsdagar, de går så jäkla fort. Det är så mkt lättare när dagen redan är planerad.

Som vanligt så jobbar jag på morgonen o idag jobbade jag lite extra så att jag var klar med maten, sedan var jag lite ledig sedan var det iväg o passa lilla a. Jag frågade Stora A idag hur gammal han är och han är 20 månader. Inte en fel ålder om man säger så. Direkt efter så blev det skolan för att hämta mina barn o hem för att ta en fika.

Halv fem ska vi tre, jag, N o min A, befinna oss i Bethesda på musikskolan (jag är lagom avis faktiskt för de har fantastiska lärare!), vilket betyder lugn tid för mig själv i en halvtimma plus en kvart. M är oftast hemma runt fem så han fick fixa det sista till middagen, vilket vill säga koka pastan.

Av någon konstig anledning så blir barnen tokiga praktiskt taget efter musikskolan, deras musikaliska sida kommer fram mer än vanligt kanske?!

Förresten, maten blev supergod ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0