Uppassning = 10 poäng!

Haha, jag har nog världens bästa värdföräldrar! Nu när jobbet är slut o jag kryper ner till mitt stora utrymme i källaren så börjar jag slappna av o hostan kommer tillbaka. Då hör man från ovanvåningen:
"Vill du inte ha en wiskey Caroline?" Det är M som frågar.
"Haha, nej tack det är bra!"
"Det är bra mot hostan. Det låter ju inte för härlig!"
"Tack men nej tack, jag klarar nog mig utan." (Vänder ju i magen av bara tanken av wiskey!!!)

Typ två min senare.

"Jag kokar te Caroline. Vill du ha?" M som ropar igen.
"Ja, tack det kan jag ta."
"Svart eller grönt?"
"Spelar ingen roll!"

Ytterligare tre minuter passerar.
"Vill du ha socker eller mjöl, eller kanske båda?"
"Nej tack, jag tar det slätt."
Reser mig upp för att bära upp min andra disk ;) o möts då i trappen av M. Haha, då var han påväg ner för att ge mej koppen. Ja, som sagt jag har världen bästa värdföräldrar!

 Tack <3

En kopp te. Lugnande för hostan. Finns det några andra tips?



Kommentarer
Postat av: Frida

skönt att ´veta att de tar bra hand om dig, hälsa din kära familj, iaf karin:) älskar dig sis

2009-09-03 @ 18:44:16
URL: http://fridajohannajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0