Tyvärr

Blev det ingen yoga idag, men det gör inget, för lika glad är jag för det men gladast är nog räven ;) Ja, det vet jag inte riktigt om räven, men för mig spelar det ingen roll. Jag ska ju ändå träffa Sam ikväll, sex halv sju. Se när jag är klar här.

Jag kom nog iväg lite senare än vad jag hade tänkt mig, det tar ändå 30 40 min att komma ner till ambassade, men jag fixade telefonen idag så nu kan jag ringa o messa alla (utom internationellt) o alla kan ringa mig (internationellt) grattis vilket är suvärent! Man är ju bundis med killarna på AT&T ;) Inte nog med det så fick jag även tio dollar extra (egentligen bara på söndagar men man är ju den man är!)

Nu blir det snabbt ner till duschen o fixa i ordningen sig. Blir att ge sig iväg till Georgetown om en liten stund för att möta upp J o mini a. Det kommer blir trevlans det här.


Gud så glad man är! Hoppas ni har en lika underbar fredag som jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0