True Blood

Den "nya" serien som alla pratar om, ja mer eller mindre. Det är en väldigt speciell serie om jag får säga så. Den är ja, speciell. Den är inte som andra serier men hysfad bra. Eftersom jag har vant mig vid att det inte finns något subtiles här till filmerna är jag van att bara lyssna men plötsligt blir det subtiles i serien o jag blev helt paff. Vad är det för språk de pratar? Jo svenska! What..! Hur jäkla nice är inte det? Här handlar serien om vampyrer som försöker komma in i samhället o man tror att de ska prata något påhittat språk eller riktigt gammalt språk som man inte förstå men nej. De pratar svenska. Haha, då är man en stolt svensk :)

Något med serien som kanske stör mig något - den är väldigt sexfixerad! Är den en svensk producent kanske? Haha.....


Ser du på serien? Vad tycker du om den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0