Trött

Jag får nästan lite dåligt samvete över detta! Jag är fortfarande i sängen! Ja, och tiden är ....... 13:15! Gah, detta är inte bra, tro mig. Jag vet inte varför är det så här. Hela denna vecka (utom tisdag) har jag tagit naps på morgonen, men aldrig som i dag. Tja, vaknade jag upp vid 12:10 men vanligtvis går jag upp direkt men inte idag! Kanske är jag sjuk igen? Eller förhoppningsvis är det bara träning som tar kål på mig. Oväntat nog har jag inte så ont idag, vilket är underbart, men jag antar att efter mina träningspass med Sam imorgon kommer jag ska inte säga ett pip om träning under hela helgen, haha!

Jag ska gå upp och göra mig något att äta och DRICKA ; jag är så törstig och ringa mamma ett slag. Det är hennes födelsedag idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0