The HILLS - season 6

The Bitch Is Back!


Men skulle det inte vara bättre om MTV bara hade klippt av serien efter att LC, Whitney och Audrina Patridge (eller stanna hon?) lämnat serien?

Ja, The Hills nya säsong börjar den 29 sept, har väl ingen missat? Kristin Cavallari har tagit över LC plats i serien och hur känner vi för detta? Jag verkligen älskade LC och det känns tråkigt att hon inte kommer vara i den här säsongen, men jag förstår henne, man kan inte vara med i en serie hela livet, du måste gå vidare någon gång

Så hur kommer denna serie att bli utan LC? Underbar, bra, dåligt eller hemskt? Jag är inte säker på om jag kommer att följa det. Jag är inte ett riktigt stort fan av Speidi (Heidi och Spencer). Och jag vet inte något om denna Bitch som de kallar henne, Kristin Cavallari (hon ser verkligen snäll enligt mig, är hon verkligen så hemskt?). Hon var med i Laguna Beach och LC och hon var inte ju inte jätte stort fan av varandra, det är vad jag hört. Så hur kommer denna serien att bli? Planerar Speidi att skaffa barn och hur är deras äktenskap? Jag kanske bör se ett eller två avsnitt innan jag väljer att avstå från The Hills!




Tänker du följa nästa säsong av The Hills? Vad tror du kommer hända?

September 29, 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0