Stress stress stress!

Ja, hela dagen är det stress stress stress. Eller nej nu ljuger jag faktiskt. Jag var så grinig idag på morgonen o det kliade över hela kroppen, så jag fick ta mina allergitabletter o lägga mig igen. Sov till halv tolv, så två timmar extra! Inte helt fel med att sova heller!

Det blev lunch med Monica i Bethesda, alltid lika trevligt måste jag erkänna! Vi åt på något thailänsk restaurang, men det får tränas bort ikväll då jag ska gå på min första Zomba lektion! Jättenervös men positiv nervösitet såklart!

Det blir snabbt en snabb klädsombytning, sedan göra i ordning i köket, springa upp till skolan o låta barnen leka till fem, sedan bär det av till Ulrika. Vi är bjudna på middag där ikväll. Mums!

Ha det så bra!


Stort grattis till min syster med! Ha en underbar dag Alexandra (mer kommer senare, som ni vet..... haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0