Spindlar o mögel

Ulrika var ju i tid som vanligt men var jag det? Nope. Jag måste verkligen skärpa mig när det kommer till att hålla tider! Jag vet själv hur frustrerad jag blir om någon är sen o jag vet hur oförskämt det är. Ja det är något jag ska lära mig här med! Tidshållning..!

I alla fall så hann jag i alla fall städa o det var ganska dammigt när man hade använt sig av en blöt trasa. Usch då. Så nu hoppas jag denna snuvan kan försvinna eftersom dunkudden o dammet är borta.

När jag har berättat om mina syntomer till många så frågar de om jag inte är allergisk mot mögel o att de finns mögel i källaren där jag bor, men det tror jag då inte. Beroende på att jag praktiskt taget bor med spindlar här nere, men hur är det egentligen? Trivs spindlar med mögel eller trivs spindlar inte med mögel???

Googlade o kom in på 118 100 o fick detta svar (men vet inte hur jag ska tolka det - Vet ni?):
Gillar spindlar mögel?

Spindlar tycker inte om mögel, men besväras inte av det så mycket då deras bon hålls mycket rena så de brukar inte drabbas av det. De tycker mycket bättre om flugor och skalbaggar och större spindlar tycker också om ödlor, små fåglar och däggdjur.

Jag tycker det låter riktigt äckligt att större spindlar kan äta ödlor, små fåglar o däggdjur! Usch, jag tycker verkligen inte om spindlar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0