Sista avsnittet av True Blood...

å



Ja nu har man sett alla säsongerna av True Blood o det suger verkligen. Jag hoppas att tredje säsongen kommer snart!!! Personligen tycker jag nog att andra säsongen var något bättre! Har suttit i fnissat åt flertal avsnitt måste jag erkänna o det roligaste är nog när de pratar svenska. Ja det är bara Alexander o hans (hmm, vad ska man kalla henne??) kollega (?) pratar svenska o just det ja, en till - Alexanders skapare med. So cute, but soooo short ;)

Så idag har jag sett sista avsnittet av True Blood o redan letat på internet efter en tredje säsong, men den finns väl inte. (?) Jag hoppas verkligen att de kommer en snart, för jag vill veta vad som händer efter restaurangen :O


Det är en väldigt speciell serie, men jag kan inte påstå att den är som någon annan serie som jag har sett... Den liknar Twilight, men Twilight är ju helt o hållet en saga för sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0