Shopping - Georgetown

Det blev som sagt en till shoppingtur - ner till Georgetown. Tur så shoppade jag bara i Barns& Nobels, där de har allt roligt praktiskt taget. Jag köpte en box med Zen o 8 Minutes in the Morning for a PERFECT BODY. Jag har såna problem att komma upp på morgonen men om jag nu har ett måste på 8 minuter så kanske jag kommer upp i tid :) Jag köpte även en sak till min Frida hemma i Sverige. Få se när det är dags att skicka det ;) Nu tror jag allt hon blev nyfiken, min kära Frida!

Kan ta kort på det jag köpte o lägga ut. Denna Zen boxen jag köpte innehöll ett häfte, en skrattade buddah, en kratta, två kullor med bjällor i, tre stickor, fem små stenar o en skål att ha dem i. Det bästa var då min lilla "trädgård". En låda med sand som man kan skapa vad man vill i. Jag har krattat i den hela kvällen o skapat olika saker o lagt runt stenarna lite hur som helst. Jag har sett att någon annan har haft det o nu vill jag ha det med. Det ser hur mysigt som helst. Jag hade då inte klagat på om allt var liiiite större.


 Vad fick jag gjort idag?

Jag skrev upp lite mål innan som jag ville ha gjort så nu blir det avcheckningen o det jag inte har gjort gör jag bara imorgon, en annan är ju ledig ;)

* Skriva klart mina vykort (typ 10 st)
* Skriva klart mitt brev till Britt
* Städa mina två lådor
* Dammsuga matrummet o finrummet
* Städa barnens rum -> jag borde få diplom för hur duktig jag är för att städa dessa rum ;)
* Damma av
* Köket ;)
* 40 days and 40 nights -> Har bara kommit ikapp lite så det är lite prio ett i morgon!
* Chakra boken
* iTunes (måste fixa mina spellistor)

4.5 av 10. Ja, godkänt ger jag mig själv. Fast bättre kan jag göra. Tur att det kommer en dag i morgon med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0