Musik i bilen

Eftersom jag får extraknäcka extra mkt denna vecka så får jag dessutom åka rätt mkt bil o radion är verkligen min bästa vän i trafiken. En låt som jag verkligen tycker om är Rihannas låt med Jay-Z o Kenye West. Jag försökt att hitta den på youtube i över en timma nu o jag hittade den äntligen.

Frida, min darling, visade mig i somras hur man lägger upp en youtubevideo på bloggen men tyvärr har jag glömt hur man gör (någon som vill påminna mig?) så här är länken i alla fall :)

http://www.youtube.com/watch?v=yVA-xTBeHyM&feature=related


Som sagt så jobbar jag extra med mellan A denna veckan. Jag har märkt att det blir att svårare att skriva bloggen med anonyma namn till alla jag jobbar med. Det känns som alla jag känner här börjar med A o som jag har valt att använda bara deras första bokstav börja på A ;) Haha

Stora A
Min A
Lilla a
Mellan A
Min A's A
;)

Ja, det finns nog fler. I alla fall så extra knäckar jag denna veckan vilket jag tycker är jättekul. När man jobbar med barn under dagen så får man mer kvalitéts tid med dem o det är jättekul :) Det är synd egentligen att mina barn är så gamla som de är o går i skola hela dagen.

Mitt mål är att jag ska vara duktig o spara mina pengar o att jag kan spendera mina extra knäckpengar. Om det blir som jag har tänkt så kan jag köpa mig en dator nästa helg för mina extra pengar :) Wie, så glad! Kanske till o med en ny kamera. Jag får se lite hur jag ska göra.. Jag har ju egentligen köpt en ny dator, den jag använder nu, men jag vill ha en liten notebook som jag kan ha med mig lätt o smidigt. Jag älskar ju verkligen starbucks eller att sitta nere vid vattnet o vad kan inte vara bättre att ha med sig att skriva på? Jo min egna lilla notebook! Jag har ända sedan jag kom hit velat köpa en eftersom jag känner att min bärbara dator är för stor att släppa med sig. O när man har extra jobb som jag har nu verkar ingenting omöjligt :)

Livet är underbart att leva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0