Movie - The Final Destination

Jag blev kidnappad av Ulrika o hon tog mig till bio. Det är aldrig fel med bio förutom att de kostar som det gör ;) Vi såg The Final Destination o jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Jag trodde att den skulle vara helt annorlunda än vad den var. Lite jobbigt att den var i 3D med ;) Vi hade två killar bakom oss som nog tyckte den var lika patetisk som vi gjorde. Ja, alla filmer kan ju inte vara bra!

Filmen:
Under ett race där tävlingsbilar kör får Nick O'Bannon en fruktansvärd förvarning som räddar både han o hans vänner samt några andra människor. Efter olyckan får han mer förvarningar om hur de människor som han räddade kommer att dö och det blir upp till honom och hans flickvän Lori från att hindra döden att ta de offren som skulle ha dött under racet, samt även hindra deras egna död...



Han som spelar Nick (Bobby Campo) är ju inte helt fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0