Läggdags?!

De senaste dagarna eller ja hela veckan faktiskt har jag varit nere i mitt rum runt 8 o legat framför datorn i någon timma sedan har jag även skrivit i min speciella bok - 40 day and 40 nights o även läst min bok om Chakra. Det har varit min kväll. Eftersom jag har jobbat extra så har jag verkligen var helt slut o dessutom att jag inte är helt tiptop i min hälsa så känner jag att sängen ropar allt för tidigt.

I alla fall så utmanade jag ödet o gick på bio med tjejerna o nu är klockan över halv tolv o jag är fortfarande inte nere i mitt rum eller i min säng. Jag är då stolt men dödstrött, så man kanske ska bege sig ner nu. Det konstiga är att min familj inte har kommit hem än. De skulle till några vänner. Hmm, klockan är ju som sagt ganska mkt. Är man nojig eller vadå! Min familj betyder mkt för mig här. Även har jag märkt att min enga familj hemma i Sverige betyder mkt. Jag är så glad att jag har tre syskon o att jag har kontakt med båda mina föräldrar o att de fortfarande är tillsammans. Jag kan säga att jag har älskat o hatat min familj genom åren men idag är jag tacksam för att jag fick komma till dem. Stor kram till er där hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0