Läggdags?!

Ja imorgon är det dags att jobba igen. Det är tur att det bara är fyra dagar denna veckan men jag får en känsla av att denna veckan kommer vara uppbokad som förra veckan. Jag får se vad Stora A ger mig för svar.

Idag har det varit en lugn dag. Jag hade till o med pyjamsen på mig när Ulrika kom förbi mig vid tre. Det är farligt att ha huset för sig själv må jag säga! Jag hann i alla fall skriva alla mina vykort, se om jag kan vara duktig o få iväg dem imorgon med. Det är ju klart en helt annan femma!

Städat har jag gjort idag med, mina lådor är så fina måste jag säga. Ja hela mitt rum faktiskt. Jag måste verkligen lära mig att hålla det så här rent. Jag mår ju så mkt bättre då.

Min tanke har varit att jag ska lägga o ha släckt till klockan elva på kvällarna för att jag ska kunna få lite god sömn, men jag kan säga att det går riktigt dåligt med det. Nu måste jag in i duschen (också en vana jag måste få in) o sedan krypa ner i sängen. Datorn måste helt klart vara avslängd annars fastnar jag bara på den, som vanligt.

Så godnatt Amerika - Godmorgon Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0