Kickboxning

Idag när jag träffade Sam sa blev det som planerat, kickboxning. Ja, eftersom amerikanarna ar som de ar sa blev det inga kickar utan bara boxning.

Sam var ratt tuff, men det ska han vara. Dock tyckte jag inte om hans humor som jag påpekade lite da o då Det ar inte alls som träningarna jag ar van vid från hemma i Sverige, men man blir ju mer fokuserad då man bara ar två som boxas o det ar bara en som boxas, då den andra bara haller mixarna! Redan efter fem min sa var jag helt slut i mina armar o då var Sam på mig! Gah! Jäva Sam! Men det gick bra, men han sa att jag slarvade en del! Biatch tänkte jag. Hoppas han har lite ont i alla fall, trots att han har stora muskler. Jag har lite kraft i mina armar o det märkte han!

I slutet sa fick jag lite beröm i alla fall. Han tyckte jag var duktig o att jag har kunskap om det o vad det handlar om. Han skrattade också ett antal gånger över att jag såg sa arg ut, men jag gjorde mitt basta. Jag vet att jag slår sa mkt bättre när jag ar lite irriterad men jag har ju varit superduperglad hela dagen, sa det var ju lite svart. Jag fick iallafall kicka honom några gånger i baken! Hoppas han bara inte stammer mig ;)

Han fick aven Daim av mig idag. Haha, ni ska bara höra hur han skulle uttala det. Fattade inte alls vad han sa! Ulrika sa dock att hon trodde att man kan köpa det på IKEA. Next stop - IKEA!

Jag ar stolt över Sverige o allt vi har kommit på! Ex: IKEA, HUSQVARNA,Volvo, Astrid Lindgren (ja, vi kom ju inte på henne, men hon ar stor o känd i världen), H&M osv.

(Finns sakert fler, men kommer inte ihåg några fler just nu! Vet du några??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0