Kan dagen bli mkt bättre?

Ja man kan ju fråga sig detta. Innan mini a vaknar brukar han bara gny lite, så det var det jag hörde. Precis innan A kom innanför dörren så hann jag precis plocka upp lite efter hans lekande på morgonen. A är en sån stöttskön kvinna o J är en sån stöttskön man. Två personen kan nog inte passa varandra mkt bättre. Två förebilder till en ung familj, suck, drömmande. Ja, jag skulle helt klart vilja ha ett sånt perfekt förhållande o familj som dem :)

I alla fall, A kom inkommande in i huset med blommar i en kartong o jag hjälpte henne med dem in till köket o just då vaknade mini a. Skönt för honom att mamma var hemma när han vaknade :)

Precis innan jag skulle gå så kom A med solrosorna som fanns i kartongen. Här Caroline, jag vill att du ska ha dessa,sa hon. Förlåt att det har varit så struligt in i det sista! För mig, spelar det ingen roll. Jag trivs så jättebra ändå. Kan verkligen inte klaga för fem öre, men kan man känna sig mer uppskattad då man får ett par blommor? Jag älskar blommor o jag blev så glad o kände mig så uppskattad så jag knappt kan finna ord :)

Ja, jag tror ingenting kan få fel idag. Idag är jag oslagbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0