JÄVLA SKIT!

Ja nu får man faktiskt använda de fula orden! Det är fan mej helt otroligt egentligen!!! När jag äntligen känner att jag är frisk, hostan är minimal o snuvan är så gott som borta jo vad gör man inte för dumt då?????

Jo man får på foten när den sover - HELT, o stukar den rejält ;/ FAN! Knölen man har, vad den nu fan mej heter (mellan foten o benet) är tre gånger så stor! Tur var min bbs night slut o K o M hade kommit hem o när jag nästan välte ner hela övervåningen kom K upp o hjälpte mej. Shiit, jag var nära på att svimma o att spy!!! Usch, vilken hemsk upplevelse!!!

Jag får ligga med is runt knölen hårt bunden runt med en schal o ligga i högt läge! Ja, få se hur detta ska gå nu! SUCK!! Jag som trodde jag kunde få träna imon ;(


Kommentarer
Postat av: Frida

men gumman mina olycksfågel:( vad händer? fasen tänker så på dig, blir orolig, du måste vara rädd om dig! hoppas du känner dig bättre när du vaknar, upp och hoppa och fånga dagen<3 det kommer vara bra...

2009-09-14 @ 08:55:19
URL: http://fridajohannajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0