iPod

Jag måste bara lägga upp en bild på mitt inköp från Apple också. Fick den sista saken idag!




Jag valde att köpa en röd iPod pga en del av pengarna som Apple tjänar ges till AIDS-offren i Afrika. När jag ändå skulle köpa en ny så varför inte en röd? AIDS ligger mig nära till hjärtat o är det något som jag vill så är det att hitta ett botemedel till AIDS. Forskningen går framåt men det är en lång bit kvar. Kanske några av mina dollar hjälper några människor i Afrika. Jag hoppas detta.

Jag köpte även ett fodral. Det är alltid bra att ha när man tränar samt en kontakt som man slipper koppla iPoden till datorn hela tiden.

Nu säger jag godnatt Amerika, godmorgon Sverige...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0