Hösten har kommit...

Det känns verkligen att hösten är här, brr! Det handlar om 17-24 grader ute och det är grått.

Jag vet inte om jag gillar hösten ..? I Sverige är det alltid så grått och kallt och regnigt, BRR. Men här känns det lite annorlunda, jag gillar det. Tyvärr faller löven innan de vackra färger som gult, rött och mjuk brun har färget trädkronorna Det är lite sorgligt.

Idag har jag tänkt att besöka Niina, hon är sjuk. Jag vill ge henne något så hon känner sig bättre. Jag vet inte vad än, jag måste gå till CVS först. Julia bett om ett café dejt, så få se när K behöver mig i kväll. Jag gillar att gå, så kanske blir det en gå dag som jag kan njuta av höstens färger och den fräscha doft efter regn ...

Men innan jag gör något, måste jag ta en dusch (haha, kom upp ur sängen först kanske ...), Äta brunch och bege mig!

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0