Hoppsan

Det förra inlägget blev visst lite djupare än vad jag hade tänkt mig, men det var skönt att få skriva av sig lite.
Jag sitter fortfarande hemma hos mini a o det är så skönt att hjälpa till här på em innan jag måste plocka upp mina egna barn från skolan. Ja kan ni gissa varför? Jo mini a sover ju. Det kan bli lite tufft när han vaknar för han är oftast lite ledsen, men jag märkte idag att berättar man en saga om honom så blir det genast mkt bättre. Så mitt uppdrag blir nu att göra en bok till mini a om hans egna lilla liv. Låter det inte spännande. 
Det är mkt som virar runt i min huvud. Samtidigt som jag har varit överlycklig idag, ja jag har bara en av de dagarna då allt känns möjligt, så kan jag faktiskt känna mig lite ledsen. Detta liv som jag lever nu, det kan snart vara slut o det vill jag inte. Jag verkligen älskar det här! Jag vill så gärna stanna ett halv år till. Det känns inte som jag är redo att gå vidare än.... 
Suck, men vi får se vad livet väg för mig vidare på. Oj nu hö jag mini a. Dags att gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0