Helgens planer

Nu när man har helgledigt o allt sa måste man nästan ta vara på sina sista helgen (kanske) i staterna o inte bara ligga o slappa, fast det ar sa himla skönt!

Denna helgen blir det inget speciellt sa. Klockan två sa börjar min engelska kurs som jag ska dit med Niina, sedan blir det till något Café o träffa Julia en liten stund. Då min forskylning ar borta o hostan ar sa liten sa skulle det vara sa trevligt o gå ut igen, men nej nej! Nu far man ta det lite lugn. Som många vet sa ar ju min fot inte den finaste i världen (om den någonsin var de, haha) Sa blir det en lugn kväll Då jag inte kan göra något speciellt roligt som en utgång, sa blir det en filmkvall for mig, men lite smått o gott! Självklart later jag då andra gå ut sa mina houstparents ska ut o aven mini a's föräldrar sa det blir barnvakt på kakan med :)

I morgon blir det picnic med flixen o jag längtar sa! Tror verkligen det kommer bli mega roligt.

Oj nu har ju tiden sprungit ifrån mig - IGEN! Hoppa in i duschen, upp o äta något snabbt sedan far jag bege mig till LADO for engelska kursen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0