Helgen!

Finns det nagot battre an helger? Tror knappast det trots att onsdagar o fredagar ar underbara!

Manga tror att jag ligger o sover hela fm men sanningen ar den att jag bara sitter i sangen med datorn i knat o nagra ljus tanka. Jag hor min "familj" pa overvaningen men jag later deras ljud slupra igenom allt annat ljud o bara njuter. Ja nu ar det helg igen.

Jag har dock en dalig ovana att inte borja gora i ordning mig o ga upp foren efter tolv, ja till o med tva, men sa far det vara pa helgerna, for helgerna ar min tid. Det ar sa skont att inte ha nagra krav pa en helg. Ni ska bara veta hur mkt jag avskyr att behova ga upp o gora nagot tidigt pa en helg, gah!

I just love the weekends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0