Helgen är här

Det känns så otroligt skönt att helgen äntligen är här. Jag ska bara jobba lite smått på söndag, annars ska jag vara ledig hela helgen. Nice nice..! Fick sluta lite tidigare idag eftersom K kom hem tidigare o kunde köra barnen till musikskolan. Hon tycker lika mkt om det som jag gör, vilket känns bra.

Helgen planer? Ja, jag kan inte säga så mkt om det än, för jag har inga direkta planer. Niina, min kära vän, hon ligger hemma i svininfluensan, så jag får väl besöka henne med choklad o krya på dej kort! Se om man kanske hinner träffa Vilma i helgen med, är ett tag sedan man sågs nu.

Jupp, då är det en timma kvar innan man måste bege sig till träningen, YES! Längtar såååå. Haha, jag vet, jag vet att många av er inte fatta detta, men älskar verkligen träning. Kanske kan bli en promenad i helgen i alla fall. Trots att de inte blev någon yoga idag, så har det blivit mkt gå gå gå, o ytterligare gå gå gå, så jag grämer mig inte så mkt över det. Det är en vecka nästa vecka med, o då kan jag yoga mkt ;) haha!

Ha en underbar helg, det ska jag ha i alla fall!!!! Love CL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0