Godmorgon...

... Amerika, god kväll Sverige. Eller ja det är faktiskt middag här, men jag har inte klivit upp förens nu ;) Jag har sovit så grymt bra inatt. Bara älskar nytvättade lakan o min nya kudde. Första natten på länge som jag sov hela natten utan att ha vaknat upp av hosta. Dessutom älskar jag bara att ligga i sängen in i det sista, sedan sitta lite på datorn innan man smyger upp för att ta något att äta.

Denna helg är det långhelg o det är lite synd att jag inte känner mig i toppform för då hade det varit fest i Silver Spring igår där man skule träffa alla vänner som man träffar ganska sällan. Skulle fått träffa Monica med som jag inte har träffat på typ en månad :/ FAN!

Hade man varit frisk så kanske man hade varit mer aktiv o gjort en utflyckt för att se saker om kring, trots allt man är ju ledig i tre dagar!

Fast det är rätt skönt att bara ta det lugnt. Jag behöver ha detta lugn runt mig nu när jag har varit så svag i kroppen. Jag är äntligen på bättringvägar. För tre dagar sedan så hade jag en lite mindre "meltdown" men då bara klingade till hos mig o en varm känsla svepte över mig. Bara tre dagar till! Och se, tre dagar o jag är verkligen på bättringsvägar. Jag tror jag är helt frisk på torsdag, då man inte kan se några spår att man har varit sjuk - Fast då har jag varit sjuk i en månad :/ En vecka kvar, sedan börjar jag gå på gymmet igen! LÄNGTAR SÅ ATT DE ÄR SVÅRT ATT BESKRIVA DET! Kan riktigt se mig genonsvettig men med ett leende på läpparna :) ett stort sådant.

Träning ger en lycka- FAKTISKT (samt musiken man lyssnar på!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0