Glad!

Det kan man lugnt saga. Hela min dag har varit underbar :)

Ny dator, som sagt har gjort mkt av min dag, traffat Niina pa Starbucks men bast var nog faktiskt att jag pratade med Sam! Sam, min personliga tranare. Jag berattade min situation o jag lat nog lite despterat over att fa borja trana, men som sagt, jag bor nog ta det lite lugnt med min fot! Men vi bestamde i alla fall en traningstid pa mandag kl halv atta pa kvallen :) Ska se pa min fot, hur jag ska lagga upp min traningsschema samt kost ;) Usch, som jag ser ut, haha!

Knappt fyra manader kvar har (fast jag tror faktiskt jag far stanna till sommaren ^^) o det ar nu det sak pumpas o pengar flyga. Det ar nu jag kan fa en kickstart o maste jag hem till Sverige sa ska jag verkligen fortsatta dar. Jag vet mitt mal o dit ska jag komma. Nu har jag aven nagot att kampa mot ocksa, min systers brollop! Sa glad att hon har forlovat sig. Jag hoppas att de kan bestamma datum o allt. Jag tror Veronica ar lite religios o gifter sig inom ett ar efter forlovning, sa ett ar att bli den nast vackraste pa hennes brollop ;)


Vad ar det basta som finns?
Att le - STORT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0