Frida - A friend forever&ever!

Jag har många vänner och varenda en är speciell för mig, men jag måste berätta om Frida! Frida är en av mina käraste vän i Sverige. Jag har bara känt henne i 18 månader men det känns som vi alltid har varit vänner och ha delat vårt liv tillsammans. Det var en vän till oss båda (Tidigare van till mig!) och hon uppmanade oss båda att komma ner till henne i Lund för en helg och efter den helgen har Frida varit min käraste syster jag aldrig fick! Även om vi gick i samma klass i två år, vi har egentligen aldrig pratat så jag är så glad för helgen i maj förra året. En av de bästa!

Det är svårt att vara så långt borta från en vän som man älskar så mycket och som man har spenderat så mycket tid tillsammans med. Vi har samma drömmar, och vi har samma passion, suck! Jag skulle inte börja gråta, men jaja! Jag saknar henne och jag önskar jag bodde lite närmare! Men jag hoppas en dag, att vi kan leva ganska nära varandra!


Hon tillbringade tre veckor här i Washington under sommaren, och innan hon akte gav hon denna till mig:Vänner är som stjärnor. Du kan inte alltid se dem, men du vet att de finns dar

Jag tyvärr inte kan se stjärnor ganska ofta men jag vet att de finns där och så gör hon med. Var försiktig med dina vänner, de är värda så mycket!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

min älskade sis<3 du är en sann syster för mig, jag saknar dig så otroligt mycket. Värre blir det för varje dag som går. Jag saknar allt, allt, allt. Jag visste att jag skulle sakna dig men inte alls trodde jag att det skulle kännas smärtsamt som det faktiskt gör. Jag skulle göra vad som helst för att få spendera åtminstone några timmar med dig. Bara få se dig, smittas av din posetiva energi och glädje, dela skratt och goda minnen tillsammans och skapa fler... Fasen sis, du är så saknad! jag älskar dig syster<3 for ever and ever--

2009-09-27 @ 13:49:00
URL: http://fridajohannajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0