Fredag

Forutom onsdagar sa alskar man helt klart fredagar :)

Idag fick jag till o med lite sovmorgon, borjade inte foren klockan 9! Jag dromde en massa konstigheter nu pa morgonkvisten. Helt mysko faktiskt!

Efter att jag har uppfattat att det kanske borde vara ratt bra att lamna huset o lata M jobba lite sa tog jag barnen o akte till Ulrika o lilla a. Det blir lunch o hela fadderullan. Det ar lite lite lattare att f;rdriva tiden nar barnen kan hitta pa egna saker o har finns det saker som de i vanliga fall inte har hemma. Haha, har kan de verkligen bli barn barn ;)

Efter ha sett hur de kan vara med lilla a sa tror jag faktiskt de skulle kunna fa en lilla syster/lille bror. Kanske nagot man ska namna for K o M, tihi.

Nu blir det att spela schack mot Ulrika! I'm so gonna win ^^ Tell ya'll later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0