Foten

Ja, jag lyckade då somna i går men vaknat till flera gånger då jag har stött i foten. Jag älskar att ligg apå magen när jag sover, men det kunde jag knappast göra då foten ska ligga högt upp!


Så här såg det ut igår när jag precis hade stuckat foten


Ja, vi hade inget bandage så massa isbitar i en plastpåse o en schafs hårt omvirad. Det fick duga för natten.


M köpte bandage o nu är foten omlindad o ligger högt!


Idag blir det att ligga i sängen med foten högt, läsa en bok o se på film. Det blir nog flera avsnitt av True Blood :)


Kommentarer
Postat av: Frida

gahh skojar du :O är de där din fot? fuck vad läskigt det ser ut:( gumman min<3 hur går det för dig egentligen?, måste kolla upp de om de inte blir bättre blir orolig......bättra på dig och va rädd om dig

2009-09-15 @ 08:54:14
URL: http://fridajohannajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0