Engelska kursen!

Gah, den engelska klasser? Vad kan jag säga! DET VAR KATASTROF - bokstavligen ....! Även om jag verkligen ville bara lämna lektionen, hade jag egentligen inte rätten att göra det mot lärarna! Jag vet med säkerhet att jag inte gå dit igen.

Min värd mamma rekommendera att kanske ta privatlektioner med Niina eller bara ta gå de 8 veckor från den 24 oktober. Det är verkligen trevligt att lära sig mer engelska. Tja, jag skriver på engelska nu i min engelska blogg (http://carrolinnes.blogg.se) och jag har verkligen förbättrat min engelska sedan jag kom hit, vilket jag älskar!

Jag är stolt och glad att jag är svenska, men jag bara älskar att prata engelska mer än svenska, jag vet inte riktigt varför ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0