En bra söndag





Haha har lite kul i sängen med min ansiktsmask! Jag kände bara att det var dags att göra något! Tja, det var en vecka sedan eller nåt sånt! Och jag har inte provat min nya webcamera så tvungna att göra det också!
1. Jag är ond / galen. 2. Oj, vad är det! 3. Hey ya'll! 4. Buuh!

HAHAHAHAHAHAHA!

Sorry, jag tror det är läggdags snart! Jag behöver bara en dusch och ta det här skiten! Min dag har varit underbar. Jag gick hela vägen ner till Georgetown! Jag har såååååå bränt dessa kalorier från choklad och chips från igår (tyvärr jag åt resten av chokladen i kväll! Damn !!!!) Jag hade en fantastisk tid med Julia på Barns & Nobels och även i kladaffaren som hette något! Såg en super vacker klänning, men jag måste loose some innan jag köper den! Its a goal! NICE BAJS!

Jag hade ont om tid och jag var tvungen att ta Niina henne Get Well Soon - Kort och en liten present, så var tvungen att ta bussen hem, men jag gick av två hållplatser innan så jag kunde ta en genväg till Niina, men ändå, jag har vandrat i 1 timme och 20 min idag! So super nice!

Tja, har min kväll varit att inte intressant. Jag var bara BBS mina barn:) Lovely Sunday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0