Effektiv

Det ar nagot som jag faktiskt maste lara mig att bli! Jag har funderat i over en vecka om jag ska dammsuga mitt rum. Har jag gjort det da? Nope! Jag har i alla fall tagit ner dammsugaren ;} Det borde man fa pluspoang for!

Haha min dag har varit helt konstig egentligen o bara halva har gatt. Jag trodde jag hade Starbucksdate med Vilma idag, men det var ju i morgon det var sa ;) Sedan stallde Vanessa in varan, sa jag har egentligen inte gjort nagot riktigt nyttigt idag ^^ Jo, jag har ju gatt en massa o jag har halsat pa mini a's froknar!

Idag ar det ratt kallt. 17 grader tror jag det ar ute, BRRR..! En san har hostdag som man bara vill krypa ner under tacket med lite ljustanda o bara mysa! Men det gar ju inte da man jobbar!

 Jag far nog ga upp nu o ata lite innan jag fa ga upp till skolan! Blir en lang dag dar. N har fotboll, sa borde verkligen ha varma klader pa mig! Kopa en kopp te eller soja latte innan skolan med sa man ar varm!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0