Dags att dra vidare

Ulrika är sen. Haha, det kanske är bra det för det är jag med. Hon kanske åkte fyra hemifrån henne. Vilket är bra. För det betyder att jag har ytterligare tio min på mig :)

Vi ska ner till Barns&Nobels. Den mest farligaste affären för mig!!! Jag handlar alltid där. Som sagt, jag älskar böcker o allt som kommer till :)

Jag har några saker jag behöver göra idag så jag tänkte att jag skriver upp dem så att de blir lite som ett "måste" samt också en större utmaning.

* Skriva klart mina vykort (typ 10 st)
* Skriva klart mitt brev till Britt
* Städa mina två lådor
* Dammsuga matrummet o finrummet
* Städa barnens rum
* Damma av
* Köket ;)
* 40 days and 40 nights
* Chakra boken
* iTunes (måste fixa mina spellistor)

Ja det är nog allt! Dags att dra vidare nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0