Dagens inköp!

Man får nästan lite dåligt samvete över att shoppa som man gör när det är meningen att man ska spara pengar :/ Men i alla fall så var ju Ulrika här o plockade upp o vi åkte till posten men självklart var det stängt! WHY?!?! Ingen aning, men tanken är ju i alla fall god att man skulle sända sina vykort till alla där hemma.

Därefter så körde vi lite fel pga mig, hehe, men vi kom ut på conneticut i alla fall. Nu var problemet bara att hitta den affären jag hade sett. Vi kör o kör o vi kommer allt närmare Nebraska o jag misstänkte att vi hade missat det det, men NEJ, det hade vi inte. Det var bara det att det var stängt o det var inte en affär som jag hade tänkt mig, suck, jaja! Jag får leta vidare.

Vidare kom vi i alla fall till IKEA - HOME SWEET SWEDEN! Det var inte stängt i alla fall :) Det är något konstigt med svenska kedjor. IKEA o H&M är så mkt trevligare utomlands än hemma i Sverige? Varför är det så?

Vi åt lite lunch/middag o sedan gick vi loss på IKEA. Det var inte meningen att jag skulle handla så mkt. Bara ett örngott! Det blev till slut tre örngott, en kudde, en hjärtkudde, två mellanstoraljus, ett pkt med många ljus, två planer (se hur länge de överlever), lakrits, choklad, bröd o räkost! Min kvällsmat var supergod - bläbärssoppa o macka med räkost, mums!

Ikväll har jag fixat i mitt rum så att mina nya saker har kommit in o fått en plats. Även sett på film på Netflix -Enemy of the State och ätit choklad. En helt okej lördag för min del!



Mitt lilla inköp



Och så kudden med örngotten. Jag tror jag kommer sova gott inatt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0