Dagen rullar

Dagen ha passerat o det har varit fullt upp hela tiden. visserligen sov jag en liten stund pa morgon. Ar ju inte alls van vid att vara uppe vid halv 8 da man sover till tolv pa helgerna... :}

Idag hade jag lunch med Ulrika nere i Georgetown, vilket var sa trevligt. Jag gillar att ha lunchdejter ^^ Se om det blir nagra fler ggr denna veckan. Brukar ju fixa in Monica nagon dag i alla fall! Ulrika stannade kvar hemma hos mig o hon lekte lite med N vilket jag var valdigt tacksam for, for da hann jag stada en massa!!! Vilket oftast behovs efter helgerna, haha...!

M kom hem idag fran Sverige o jag fick tre tidningar, vilket var supertrevligt o en mjolkchoklad sa klart - sa Svenskt, men den har jag gomt i koket, sa skulle jag ta o ta en chokladbit sa lar man marka det ^^ Stolt over mig sjalv, helt klart.

Hade Sam idag, o jag hade inte min traning foren 7.30 vilket gjorde att jag hade mer tid for cardio (slipper man ju det eft3r :}) Sam var riktigt hard idag sa jag blundade mesta dels, haha! Det maste ha sett jattedumt ut. Men tittar jag pa honom sa skrattar jag bara o da blir det bara konstigt. Han ska alltid se sa allvarlig ut, suck!

Efter min traning sa pratade vi lite o jag fick oppna upp mig. Kandes nastan som tararna skulle komma o han stottade mig o gav mig en slags kram o tog det serios. Vilket kanns a superbra!! Jag kan lita pa Sam, det vet jag. Jag ar sa tacksam for att jag har honom som min tranar o jag hoppas innerligen att jag far forlangt. Jag vill inte ge upp detta an................

Det jobbiga med att man tranar pa kvallen ar att man dricker sa mkt sa man maste springa pa toa femtielva ggr! Suck....! Nu blir det att lasa lite i min traningsbok, kanske skriva nagra rader i min nya dagbok med :)

Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0