Dagen har passerat

Jo, nu har lördagen passerat och det är söndag. Kanske Dags att gå under täcket?

Jag plockade upp Julia och Ulrika och vi hade middag hemma hos mig. Det var Verkligen trevligt. Jag gillar Båda Två ^ ^ Så jag hade en underbar tid. Vi åt lite paj och även Två Olika sorters tårtor till efterrätt. Tyvärr kund de Int Stanna för Lange Så Att Resten av kvällen har jag tillbringat framför Datorn, Titta på De två första avsnitten av Heroes och skrivit lite, lyssnat på musik och avslappnat med Några ljus Tända Det Har varit en bra lördag.

Ibland Behöver bara lite tid ensam och ha tyst omkring dig. Efter alla mina sjukdomar och stukad foten jag är ganska utmattad och vill nu bara ta det lugn o må bra. Men jag kan Säga Att jag är lite uttråkad och hoppas på åtgärden imorgon helg och nästa! :)


Ulrika, Julia o jag i botten:)


Jag tror jag ska svänga till Niina imorgon. Hon är sjuk: (läkaren tror Att hon har fått svininfluensan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0