BBS

Ikväll har jag suttit barnvakt hemma hos mig o det gick jättebra det med. Det är bannemej lyx att sitta barnvakt på kvällarna. Varför gjorde man aldrig det när man var mindre? Superduper kul med.

Jag kommer ihåg när jag praktiserade på dagis i nian o hur nervös jag var för att läsa böcker o hur usel jag var när jag jobbade på dagis. Ja, man blir ju bättre o bättre hela tiden o man har fått in något bra flyt med. Idag var det Nils Karlsson Pyssling o något med Underpants som jag fick läsa, så en på svenska o en på engelska. Jag vill så att mina barn ska lära sig engelska såsom min A o N lär sig nu. Barn snappar ju verkligen upp det direkt.

Nu blir det att tvätta av ansiktet, borsta tänderna, ta sina droger ;) sedan är det att sova på kudden!

Godnatt Amerika, Godmorgon Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0