Back to track

Åh, gymmet är så mitt andra hem i detta land! I love it. Jag tycker om folket där, jag tycker om andan, jag bara älskar allt där!

Jag var lite osäker om det idag. Tja, jag måste säga att under min 11 veckors sommarlov, gick jag dit tre gånger - tre gånger! Det är bara så otroligt dum! Och sedan jag blev sjuk och stukade min vrist, wow, kan det bli bättre? Nej ...!

Men nu är jag tillbaka i business och Sam, min PT (personlig tränare), var lite mjuk mot mig ikväll, hehe! Det är bra att vi tar det lugnt, speciellt med min fot, men när det känns bättre, då kommer det klart bli svårare, wie!

Min veckas schema ser lite ut så här:
* Måndag - PF en halvtimme + en halv timme cardio
* Tisdag - Yoga + cardio
* Onsdag - Zomba + cardio (JAG SER Så FRAMEMOT DETTA!)
* Torsdag -? vet inte ännu, en promenad eller göra cardio på gymmet, kanske spinning klass!
* Fredag - PT (Kickboxning - me like) + en halvtimme Cardio.

Jag tror att mina träningsveckor kommer se ut så här till det mesata. Sounds awesome to me :) Nu är det bara rutin med mat som måste ändras;)

13 veckor kvar!


Oh by the way, när jag var tillbaka i Sverige köpte jag en födelsedagspresent till Sam och jag frågade om jag var tillåten attge honom något och naturligtvis blev svaret - ja, ge det till mig;) Sam Sam, vad kan jag säga? Han läsa inte ens kortet först ...! Tja är killar!

Jag gav honom en öl glas från en känd konstnär i Sverige - Lasse Åberg. Jag tror han gillade det:)

Min relation med Sam, haha, ja, hur kan jag säga? Den är lite speciell/konstigt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0