Är man inte duktig på att göra bort sig...!

Ja, mitt namn Caroline o jag är expert att göra bort mig!

Nu sister jag på Starbucks precis jämte skolan o njuter av att få komma bort från huset lite, men ja, som sagt jag är ju expert att göra bort mig. Jag beställde en London Fog men jag tog fel drink så jag fick en Latte - bläää! Det var ju mitt fel så jag vågar inte gå in o säga till! Borde man göra det egentligen. Det stod en dam jämte o hon hjälpte mig att ta en mughållare o det var säkert hennes latte jag tog!

Ja, jag hade tänkt att jag skulle sitta här fram till två halv tre kanske nu blir det nog bara en snabbis! Haha, jag vågar ju inte gå in dit igen på några veckor! Så typiskt mig!


Men som tröst så sitter det två killar här ute som jag har perfekt utsikt på (jag kan titta på dem utan att de se dumt ut ^^) så det blir lite som ett plåser på såret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0