Party in the USA

It's a party in the USA! Ja kanner ni till Miley's "nya" lat? Den ar stottskont om jag far tycka till o den stammer sa bra till livet har! Igar var det drag hos tyskarna o det var hur nice som helst. Tyvarr mar man ju inte lika bra dagen efter blaaaa!

Har faktiskt precis kommit hem nu, jupp festen varade lite lange kanske ^^ Hehe ne, inte riktigt men jag sov hemma hos Ian sa kom inte ur sangen foren typ halv fyra o da var det dags att forsoka bege sej hem. Det var inte det roligaste att sitta pa bussen maste jag saga! usch, tur hade jag en trevlig chaffis :}

Nu ska jag hoppa in i duschen, for det behovs verkligen, ta pa mig lite snygga mysklader (haha jag borde egentligen visa hur jag akte metro, men det var nog vara censur pa det ^^ sorry..!) Ja, dusch o sedan gora sig i ordning for att bege sig till Starbucks med Julia!

Kommer KANSKE (bor i alla fall) lite mer uppdateringar med bilder fran gardagen! Ja det var helt crazy, precis som IT'S A PARTY IN THE USA.........! yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0