Mini a!

Jag ar verkligen sa fortjust i den lilla grabben!

Idag hamtade jag honom pa dagis o visst, det kom lite tarar men det var inte sa hysteriskt som det kan vara ibland :/ :} Han fick sin favvokorv o sedan blev det en promenad hem, vilket tar ungefar en halvtimma. Det ar tyngre att ga med en barnvagn an att bara konka pa sig sjalv...!!! Uppfor!!

Eftersom han vilar pa em en stund sa var det valdigt lugnt for min del. Nar han vaknade sa blev det blojbyte sedan en smothie, mums! Sedan var det att ga igen ^^ Nu skulle vi ga till N o A's skola o hamta dem. Fem barn hade jag koll pa nar vi skulle hem. Inte det roligaste nar man behover korsa sex korsningar men barnen var jatte duktiga sa det gick galant!

Nu ar det lite lugnare. Mini a har gatt hem o nu har jag bara fyra barn. Eftersom jag ska forsoka ga sa tidigt som det gar tankte jag borja med maten nu :}

Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här med inbjuder jag dig till devotes populäraste killblogg.

Ta chansen du också och läs dig över öronen.



/Er Beloni

2009-10-01 @ 23:27:30
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0