Happy, so super happy!

Ja, idag ar det en underbar dag. Vad kan det bero pa? Jag vet inte? Solen, kyllan blandad med varmen, alla underbara vanner, karleken till min familj, gymmet? Ja det ar nog lite av varje!

Jag ar sa superglad o det verkligen bara stralar om mig :] Kanske darfor alla killar vander sig om o tittar ^^ me like attention, tihi! Jag ar sa tacksam for allt, allt i mitt liv. Alskar livet. Alskar alla mina vanner. Hemma i Sverige, hemma har i USA, ni i himlen. Ja alla bar jag med mig i mitt hjarta! Nu ar sa speciella alla i mitt liv o det ar ni som jag mig speciell. Ni gor mig till mig!

Oops, ni springer tiden ivag igen ^^ Inte latt nar man vill skriva o beratta allt for er nar tiden o jag inte ar sa bra vanner ;}

Karlek till er alla! Ni vet val om att ni ar vardefulla! Speciellt for mig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0