Dusch, två alvedon o kudden

Ja det är precis så jag känner! Visst kan man få känna så ibland? Jag borde inte all träning på gymmet eftersom jag kände inte helt tiptop :S När Sam körde med mig (även om övningarna inte är överdrivet svåra fick jag kvälvningar) o hela världen snurrade. BLÄÄÄ....!

Det blev tio min uppvärmning, 30 min med Sam o sedan blev det inte mer än 10 min cardio. Haha det måste se rätt roligt ut när jag vinglar ut med händerna för munnen. Nej, jag har inte fått magsjukan eller svininfluensan,  jag gillar bara att ge allt!



Jag känner mig inte helt i tomform. Det är mkt som snurrar runt i mitt huvudet o det känns bara tungt. Suck, ja så kan det vara ibland....



Kommentarer
Postat av: Marielle

Tävla om ett nametag armband hos mig!

2009-10-03 @ 15:45:15
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0