CL is staying in the States!

Idag vågade jag klämma ut frågan om min förlängning. Jag skickade ett mail till världföräldrar när de var hemma i Sverige på semster om att jag gärna skulle vilja stanna ett halvår till. När mamman sedan kom hem berättade de att det måste ta itu med visa saker innan de kan ge mig ett svar. En månad behövde de på sig.... Det var en lång månad måste jag erkänna! Det var flera som frågade mig om jag skulle få stanna o jag svarade hela tiden att jag inte visste o att jag skulle ta upp frågan efter september.

Frågorna blev mer o mer tyngre ju längre timmarna gick in i okt o idag klämde jag ut frågan. Haha det gick lite roligt till ^^ men till svar fick jag i alla fall: Vi pratade om det i veckan o vi bestämde att vi vill att du stannar! Gaaah, jag kan inte skriva i ord hur lycklig jag är för detta! Det går inte...! Tårar rinner av lycka o ett leende på läppnar har jag bara haft idag (haha, kanske det är så många som har flörtat idag ;}). Livet är underbart o jag njuter av varje sekund jag får stanna!

Kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0