30 grader!

Innan idag var det rätt skönt. Det var runt 22 grader o vindstilla men nu är det 30 grader o jäkla fuktigt! Bläää. Nog att jag gillar att det är varmt, men fuktigheten?`När ska den ta slut??

IDag blev det att sluta tidigare, vilket man inte kan klaga på ;} Grannen skulle ta barnen till musikskolan för hon ville gärna se vart skolan var o hur hennes sons lärare var! Kan ju inte klaga. Nu ska jag nog städa lite, kanske ut o krafsa löv med. De har ju börjat falla nu i alla dess färger!

Hård träning med mina nya handskar ^^ Helt kär i dem o sedan blir det nog utgång eller bio! Wiee! Kan nog ha på mina vita KORTA shorts ikväll utan att frysa! Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0