14 dec till 28 dec

Ja, da lamnar jag staterna for nagra dagar o aker hem till Sverige! Ja, jag gramer mig sa over detta, men som Sam sa till mig. Bara boka o lagg det at sidan, no big deal over it! FOCUS! Jupp, det ar vad jag tanker gora.

Visst, det ska bli jattekul att komma hem till alla nara o kar o det ska bli underbart att fa fira jul med dem dar hemma, for det verkar visst som alla ska hem till jul :) Ja, jag kommer knappt ihag nar hela familjen var samlad i lugn o ro sist gang :)

Men som sagt, jag gramer mig over detta med. Ska jag vara arlig har jag flertal ganger gratit over att flyga hem. Jag vet inte vad det ar med mig, jag kommer ju tillbaka hit, men ja, nagonting ar det som gor att jag kanner mig obekvam i hela situationen. Jag trivs sa bra har, det ar val det.

Jag ska inte satta upp for mkt krav pa mig nar jag kommer hem, den saken ar helt klar. Jag ska redan nu gora en lista vad som skall gora and that's it! Jag har semester o jag ska njuta av det hela, eller hur??

Nej nu far jag bege mig till gymmet ett slag o svetta av mig stressen som jag har!

Vad gor ni gor roligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0