When I'm done party you start!

Igar nar Phille hade festat klart ringde han mig (oh man, vad jag blev glad, haha!!) o vi pratade en stund, ja tills den svenska skogen tog tackningen! Suck! Men iaf nar han var pa vag hem fran festen, borjade min :) O nu ar jag hemma, mhm, jag vet, klockan ar snart halv tva o jag har precis kommit hem, tihi! SANGEN plus en cola! Give me fast! Tankte att jag skulle sova till tre eller ngt, sedan bjuda in tjejerna till lite mat mums!

Ja, vad kan man saga om garkvallen?

*festat i 16 timmar med lite somn (i en annan sang ;) eller tva rattare sagt)
*champagne, me love so much!
* party all night long!
* bitches!
* Army base, ooops!
* forsta ******/**** ;)

Nej, nu ska jag hoppa i sang! Mamma, det ar nog bra att jag kommer hem snart till dej sa att det bli lite hyfs pa mig! Phille tycker dessutom att jag later valdigt annorlunda (HOT!) o att jag borjar bli lite for amerikansk av mig! Dricker champagne till forfest o sedan finare viner o hela kitet! Ja det ar inte latt att bo har borta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0