Seg som bara den!

Ja, jag kan saga att det inte blev sa mkt sovade som jag trodde =/ Vilma ringde o fragade om hon, Mirka o Niina kunde svanga forbi om en liten stund o det kan man ju inte neka! Trevlig sallskap av flickorna! Haha, de fick sig dock ett skratt nar de sag hur jag sag ut. Oops! Men ja, jag ar faktiskt bakfull! Sanningen ar ibland hemsk, men sa ar det!

Flickorna var har en bra stund o jag fick beratta om allt som hade. haha, det blev lite svart i slutet att halla reda pa alla! Aven Vanessa kom over o vi lagade god mat (min forsta maltid! Mmm, Sam kommer doda mig, haha!) o tom blev det efterratt. Tyvarr har jag inte kunnat ata den an, for magen saker emot! Ooops! Kan bara skylla mig sjalv. Nu ar jag ensam o myser till musik o ogonen kanns som de ska sla ihop nar som helst, o en massa disk att hantera. Kanske man ska bjuda over Ulrika ;) Moahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0