Movies - New Moon

11/20/09 00.01

Ja, da satt jag pa bio med nagra svenska kompisar i Bethesda - Premiar for New Moon! Jag kan inte riktigt fatta att jag har sett den! Iiiiih! Det var for ca 10 manader sedan jag pratade med Mia o Frida att jag sa skulle se den pa premiaren. Ska jag vara arlig sa trodde jag inte riktigt pa det sjalv, men jag dromde, o det var Ulrika som fick drommen att ga i uppfyllelse! TUSEN TACK ULRIKA!



Manga tycker nog att den inte ar lika bra som forsta filmen eller lika bra som boken. Sjalv tycker jag att den ar mkt battre an boken, da den kan vara lite dryg. Visst forsta filmen ar helt klart battre, men denna filmen ar inte helt fel ^^ Massa muskler, men man ar lite bortskamd med magmuskler i verkligenhet sa not a big deal for me! Det som kanns sa himla skont med att filmen ANTLIGEN ar ute ar karleken mellan Bella o Edward. Gah, man far ju bara ryssningar nar de ser pa varandra o rod vid varandra. Man slangs bakat i biostolarna, eller ja i alla fall jag! ^^

Helt klart kommer jag att se filmen ett flertal ggr till pa bio da fjortisarna har minskat i antal ^^ o hoppas att den snart kommer ut pa dvd. Kommer den ut till jul, sa blir det helt klart arets julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0