Morgonseg

Vf ska man vara sa himla morgonseg? Gah, blir ju nastan graharig pa sig sjalv!

Nu blir det iaf att gora sig iordning for att bege sig lite langre ner i upper upper upper upper Georgetown! Tur sa kommer lillskiten att sova i tva timmar (easy shiit this!) Sa kanske man somna till lite pa soffan med under deras underbara filt ^^ Maste ju vara pigg o rask till gymmet ikvall plus ta hand om tre barn i eftermiddag! Jag borjar allvarligt talat fundera pa om man inte ska ha tre barn ist for bara 1 eller 2! Om alla barn kunde vara som dessa jag tar hand om, skulle jag klart vilja ha tio ^^ Fast ha tio sma miss C eller smaskitar som liknar mina syskon, shiit, hell no! Save me! Haha

Jupp, lite smink, lite battre klader, plaster pa tarna, sa ar det dags att bege sig snart :) Tror ni jag kommer ivag till tolv? Haha, jag med tider, vad ska man gora at det egentligen? ;}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0